رمز گشائی

اول اینکه از همه دوستای خوبم که رمز پست قبلی رو داشتن و برام نظر گذاشتن تشکر میکنم.

دوم اینکه دوست داشتم بدونم وقتی با یه صفحه خالی روبرو میشید چه فکرائی میکنید .

در ادامه مطلب دلیل خالی بودنشو میگم.  چند روز پیش تو وبلاگای مختلف پستائی میدیدم که رمز دارن پیش خودم گفتم لابد یا خیلی سری و کسی نباید ازش مطلع بشه که رمزدارش کردن یا طرف دوست داشته حرف بزنه ولی مخاطباش اونی که میخواسته نبودن ولی باید حرفشو میزده یه پست خالی رمز دار گذاشتم رمزشم به هرکس که خواست دادم دلیلم برای خالی بودنش چیزای زیادی بود مهمترینش اینکه دل من مثل اون صفحه خالیه ،خالی از کینه ،خالی از غم،خالی از شک و بددلی،خالی از تردید،و خالی از هرچیز بده دیگه ،ورمز داره چون هرکس بخواد میتونه باهام حرف بزنه و مطمئن باشه حرفش فقط توی صندوق دل من میمونه با یه رمز که هر کسی نمیتونه بازش کنه شاید نتونم راهنمای خوبی باشم ولی قطعا گوش خوبی هستم.

شاید خیلیا حرفامو قبول نداشته باشن وبگن راز دار خوبی نیستم که رمز پستمو به همه دادم ولی برای این رمزو دادم که ببینن توی دلم هیچی نیست همیشه از خدا خواستم بهم هنر بخشیدنو عطا کنه که راحت ببخشم واز هیچکس کینه بدل نگیرم وبهم صبر بده تا زود عصبانی نشم امیدوارم موفق بوده باشم.

البته توی دلم خیلی چیزا هست مثل عشق به همسرم و بچه هام،محبت زیاد نسبت به پدرو مادرم، دوست داشتن اطرافیانم که بعضیاشون درنهایت مهر بهم سرمیزنن و برام پیغام میذارن وراهنمام هستن ، اینا چیزائیه که تا بخوای روی صفحه قلبم خیلی خیلی خیلی پررنگ نوشته شده وقابل پاک کردن هم نیست .

از همتون ممنونم که اراجیفمو در کمال صبوری خوندید و سعی کردید فحشم ندید.تا پستای بعدی که ایشالا بهتر باشه دست خدا همراه جدانشدنی تمام لحظات تلخو شیرین زندگیتون.

نظرات 12 + ارسال نظر
سراب بیابان دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:39 ب.ظ

عزیزم ؛واقعا تونستی واقعا موفق بودی این دو صفت خوب رو داری البته خوبی که زیاد داری ولی این دو بیش از همه به چشم میاد .هم زود می بخشی وهم دیر عصبانی می شی ؛وعالی بود نظرت در مورد پست رمزدار ودلیلی هات جالب ؛ دوست دارم ؛موفق باشی عزیزم ؛
در ضمن اول هم شدم .

ممنون عزیزم ممنون که چشمتو بستى روى بدیاى من ممنون که انقدرخوبى که من احساس نکنم خدابهم خواهر نداده.وجود نازنینت برام خیلى عزیزه ممنون

لی لی دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:42 ب.ظ http://nilooo2013.blogfa.com

اپ تشریف دارم!!!!!!!!!![چشمک]
به جان خودم اگه بیایی و کمتر از دوتا نظر بدی!!!!!!!!!!![نیشخند]

بابا من هرچی میام نظر میذارم بعد میرم میبینم نیست شده به جان خودم دوبار اومدم هر دفعه سه تا نظر گذاشتم.

گندم دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:56 ب.ظ

من که هرچی زدم هی گفت رمز اشتباهه فک ردم خواستی بپیچونیم دیگه نپرسیدم
ولی الان فهمیدم که قضیه چیه
بعضی وقتا هست که نه میخوای کسی درکت کنه نه میخوای دردو دل کنی و نه میخوای حرف بزنی تا کسی گوش کنه
فقط دوست داری بگی تا سبک بشی

گندمی توام؟ من اهل سرکار گذاشتنم....

دل نوشته( سمانه) سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:19 ق.ظ http://fun-thing.blogsky.com

سلام مهربونم

اراجیف چیه دِ
اگه اراجیف می گفتین وبلاگتون خواننده نداشت

خیلی خوبه که چنین خصلت های خوبی دارین

امیدوارم سالیان سال در کنار سروش زندگی و بچه های مهربونتون زندگی کنین و به اطرافیانتون عشق بورزین

شاد باشین همیشه

ممنون عزیزم منم برای تو بهترین آرزوهارو دارم ایشالا همیشه سربلندو موفق باشی مخصوصا زیر سایه پدرو مادرت.

دل نوشته( سمانه) سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:21 ق.ظ http://fun-thing.blogsky.com

فقط گل بارون

یادم رفت بگم

خیلی فونتت ریزه خیلی
zoom کردم خوندم نوشتتون رو

امیدوارم تو update بعدی blogsky کنترل های بیشتری برای ویرایش و تنظیمات بعد بگذارن

touska سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:38 ب.ظ

خوش به حال توودل پاک وخالیت. بخدابهش حسودیم میشه من خیلی کینه ایم .نه بدی کسی یادم میره نه محبت کسی رو.حتی بدیهایی که خودم به کسی کردم هم یادم نمیره. تو دلم یه سطل آشغال بزرگه از خاطرها. که بعضیاش بدردنخورو متعفنن...حافظه ام که همیشه بشدت ضعیفه تو یادآوری اینا با جزئیات مسخره اش بشدت قوی میشه!!!واسه همین چند ماه تو سال میوفتم از پا...از این اخلاقم حالم بهم میخوره تنها کاری که تو نستم واسه خودم بکنم اینه که خودمو به کوچه علی چپ بزنم وبروی کسی نیارم که چه چیزایی ازش یادمه همین...که خوداین بیخیال نشون دادن بیشتر پدرمو در میاره...
باورت میشه الان بغض داره خفه ام میکنه؟؟؟

الهى عزیزم اصلنم اینجورى نیست توسکایی که من میشناسم بهیچ عنوان کینه اى نیست نکنه بغض الانت بخاطریاداورى خاطره بدى ازمنه؟اگه اینطوره همینجا ازت عذرخواهى میکنم.منم خیلی وقتا خاطرات بدى یادم میاد ولى فکربهشون باعث میشه اگر بازم توى اون موقعیت قرارگرفتم تصمیماى بهتربگیرم تاطرف مقابلم احساس بدپیدا کنه نه من

دلنامه سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:49 ب.ظ http://thebestdelnameh.blogfa.com

اااااااااادیر رسیدم!حیف

ولی طرح جالبی بوده!
حالا میشه رمزشو بردارید که ما نظرات رو بخونیم ببینیم چه عکس العملی نشون دادن!

رمز گشایی جالب بود!

رمزش١١0خوشحال میشم چى به ذهنت رسیدبنویسى

touska سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:33 ب.ظ

نه عزیزم از تو جز خوبی ومهربونی تو خاطرم نیست مهربون

سرباز چهارشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:32 ق.ظ

آره. واقعن این صفتهای خوب رو داری.
بعدشم این که ا این آدمایی که پست رمز دار میذارن ولی به هیچ کس نمیدن خوشم نمیاد زیاد. باید بهشون گفت اگه میخوای به هیچ کس ندی رمزشو، خب برو توی یه ورق بنویس بعدشم پاره کن بنداز دور. آخه مگه مرض داری که حس کنجکا.ی آدم رو. تحریک میکنی بعدش میگی این حرف دلم بوده و قرار نیست رمزشو به کسی بدم؟ اگه قرار نیبوده رمزشو به کسی بدی مرض داشتی اینجا پست گذاشتی؟ اگه هم مخاطب خاص داره پستت مرد و مردونه بیا بگو مخاطب خاص داره. به تو نمیتونم بدم. میخوای جلب توجه کنی؟

اییییییییی داری میشی عالم بی عمل. شما که این نظروداری دیگه چرا پست رمزدار میذارى یعنى الان میخواى رمز بدى ؟

سروش زندگی یکشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 02:06 ق.ظ http://www.blogsky.com/soroshezendegi

شما واقعا با گذشت هستید و دلتان پاک و بی غل و غشه من تایید می کنم گفته هایت رو و همچنین شما صفتهای بارز زیادی که عالی هستند دارید. توسکا هم فک می کنه کینه ایه در حالی که کینه بروز رفتاری در پیش داره اگه فقط در دل باشه و به طلافی نیانجامه می شه فکر یا مشغولیات نه کینه . اونم بسیار مهربانه

ممنون از حضورت

حسین بابا یکشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 02:07 ق.ظ

مانان چرا منو دوست نداری جواب نمی دی چررررررررا

30ساله3ساله یکشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 02:08 ق.ظ

سلام خاله من که نفهمیدم چی شد منو هم بازی می دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد