حال این روزای من

حالم خوش نیست حوصله خودمو ندارم دلم میخواد پوست بندازم از این منی که توش گیر کردم بیام بیرون  ازاین همه دلتنگی خسته شدم خیلی سخته توی دنیایی زندگی کنی که حرفتو نفهمن از کلامت اونیو برداشت کنن که دلشون میخواد از اون بدتر از حرفات علیه خودت استفاده کنن دردناکتر اینکه خودم مدام شعار میدم زندگی زیباست دنیا قشنگه ادما خوبن ولی هیچکدومشون رو قبول ندارم دلم میخواد زندگى رو قى کنم تو صورت دنیا.خدایا خسته ام راحتم کن  احساس خوبى ندارم دارم کم میارم خداىا کمکم کن 
نظرات 6 + ارسال نظر
Civil World سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:10 ب.ظ http://civilworld.ir

دنیای عمران :: بزرگترین وبسایت مهندسی عمران در ایران

مهندسان عمران حتمی به ما سر بزنید...

سراب بیابان سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:12 ب.ظ

چقدر با پست قبلیت فرق داره ؛حالا چی شده عزیزم ؟؟؟؟؟؟؟

نه هیچ فرقی نداره همش حرفای دلتنگیه کاش گشاد بشه این دل

میلاد سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:04 ب.ظ http://zohorazim.mihanblog.com/#

سلام از سایت خوبت لذت بردم

امیدوارم همیشه موفق و پیروز باشی

به منم سر بزن

اگه لینکم کنی ممنون میشم


اللهم عجل لولیک الفرج

ممنون که سرزدی

گندم سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:58 ب.ظ

اینی که از حرفت برداشتی بکنن که خودشون دوست دارنو خیلی تجربه کردم
خیلی لج درار و زجر اوره
ولی توی این موقعیت بیشترین چیزی که تاثیری مشابه میزاره روی طرف مقابل بی توجهی و بی تفاوتی هست

گندمی حالم بده

touska چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:02 ق.ظ

وقتی زنده ام. دوستم داشته باش ودرکم کن;وقتی مردم فراموشم کن...انقراض نسل عاشقهااززمانی اغازشدکه وارونه عمل کردیم...

خسته ام از این وارونگی کی قراره به حال طبیعی برگردیم

دل نوشته چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:14 ب.ظ http://fun-thing.blogsky.com

هیییییییی گل بارون این آخرین بارت باشه به خودت بد می کنی بانو

چه اونایی که شعار می دن چه اونایی که شعار نمی دن گاهی وقتا دلشون می گیره سعی کن باهاش کنار بیای

دلیل ناراحتی و دلگیریت رو پیدا کن و سعی کن کنترلش کنی

همه مشکلات دارن. بعضی از مشکلات هیچ وقت درست نمی شم فقط باید عین یه دوست کنترلش کنی

هییییییییییی دیگه ناراحت نکنی خودتا

حالم خرابه خیلییییییییییییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد