حرفای خودمونی

فکر کردن به گذشته،مانند دویدن دنبال باد است.


امروز را برای ابراز احساسات به عزیزانت غنیمت بشمار شاید فردا احساس باشد ولی عزیزی نباشد.


اگر صخره و سنگ در مسیر رودخانه ی زندگی نباشد صدای آب هرگززیبا نخواهد بود.


تاریکترین ساعات شب درست ساعات قبل از طلوع خورشید است،پس همیشه امیدوار باش.


مثل ساحل آرام باش تا مثل دریا بی قرارت باشند.


زیباترین حکمت دوستی ،یه یاد هم بودن است،نه در کنار هم بودن.


انتخاب با توست ،می تونی بگی (صبح بخیر خدا جون)یا بگی خدا بخیر کنه صبح شد.


همه انسانهای خوشبخت،خدا را در دل دارند.


نظرات 4 + ارسال نظر
گندم چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:03 ب.ظ

همشون قشنگ بودن:)
چه عجب ما شما رو اینجا دیدیم
کم پیدایی

باور کن تو این ماه فقط دارم خدارو خسته میکنم البته جهت ریا عرض فرمودم....

touska پنج‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:24 ق.ظ

خیلی خوشگل بودن

ممنون که وقت گذاشتی

دل نوشته پنج‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:44 ق.ظ http://fun-thing.blogsky.com

سلام بانو
آری همه ی انسان های خوشبخت خدا را در دل دارند
خدا همراه همیشگیت عزیز خواهر...

این جمله رو خیلی پسندیدم مهربون:
"اگر صخره و سنگ در مسیر رودخانه ی زندگی نباشد صدای آب هرگززیبا نخواهد بود."

...........
پیام برات گذاشته بودم گل بارون عزیز شاید ندیدین...
حضورتون در دل نوشته م خوشحالم کرد...

من متوجه نشدم ولی خوشحالم که دوباره پیدات کردم

سرباز پنج‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:21 ب.ظ http://mylifedays.blogsky.com

چه پر انرژی و مثبت...

ممنون از حضور همیشگیت در چشمه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد