خدایا شکرت

14سال پیش یه همچین روزی خدا دردی به جونم انداخت که بهترین و شیرینترین دردی بود که تا اون موقع به سراغم اومده بود.


اونقدر شیرین که احساس ناراحتی نمی کردم .


خدایا شکرت بخاطر وقتیکه دردم تموم شد یه پسر شیرین توی بغلم بود یه پسر که خنده هاش وجودمو لبریز از یه حس بزرگ میکرد حس مادری ،حسی که از داشتنش به خودم افتخار میکنم و روزی هزار بار خدارو شکر میکنم .


خدایا پسرمو که امروز تولدشه همیشه برام نگهدار و هرچی خار جلوی پاشه به چشمان من فرود بیار که درد مهمون وجود نازنینش نشه .

خدایا هیچ غمی به دلش ننداز خودم غمهاشو به دوش میکشم تا چشمای قشنگش هیچوقت بارونی نشه.

خدایا کمکش کن که پله های موفقیت رو طی کنه و لبهاش همیشه بخنده که از خنده های اون منم جون بگیرم .

خدایا پسرم رو به خودت میسپارم چون هیچ آغوشی امنتر از آغوش خودت نیست همیشه هواشو داشته باش .





              

                  در آخر پسرم 


                                                              (تولدت مبارک .)

مشاهده عکس 

نظرات 14 + ارسال نظر
نگاه خیس شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:36 ب.ظ

تولدش مبارک باشه ؛انشاالله عمر طولانی؛با عزت داشته باشه.همیشه سلامت,سر خوش زیر سایه پدر مادر باشه وشاهد پیشرفت تو زندگیش باشیم

همینطور زىر سایه بزرگتراى فامیل

سروش زندگی شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:43 ب.ظ

عجب متن زیبا وقشنگی بود چه با احساس کاش تو مادر من هم بودی خدا تو رو برای اون و اونو برای تو و جفتتونو برای من نگه داره عزیزانم بهتر از جانم

خداهممونو براى هم نگه داره

نگاه خیس شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:45 ب.ظ

هیچ دردی شیرینتر از درد زایمان نیست ؛هیچ لذتی بالاتر از مادر شدن نیست.خدایا لذت مادر شدن رو از هیچ مونث نگیر واقعا خیلی جذابهمی تونم بگم خوش بجالت.........................ودیگه هیچ!!!!!!!!!!!!و...............

گندم شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:08 ب.ظ http://ATREGANDOM.BLOGSKY.COM

تولدش مبارکــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ایشالا هر دوتون در کنار همهی اعضای خانوادتون سالم و شاد زندگی کنید.
بهترین هارو براتون ارزو میکنم
سروش جان اکشال نداره اگه مامان تو نی مامان حسین که هستخخخخخخخخخ

ممنون که اومدى امان حسینم هستم ولى بقول خودش30ساله که 3سالشه من چیکارکنم بزرگ نمیشه

حسین 30ساله 3سالمه شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:47 ب.ظ

ما نان من، ما نان منه دیه
دیونه خر
فک کنم مانان بودن کف می ده همیشه پ خدا رو شکر کن کفر نگو دیه عمه.
عمع چرا من بزرگ ننیشم

حسین 30ساله 3سالمه شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:49 ب.ظ

سلام مانان سلام مانان
سلام مانان میربان
دادی به ما گوش و زبان تو ای مانان میربان
ما نان تئولت من چییییی پس

ali یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:32 ق.ظ

مبارکه !! 100 ساله شه ایشالا

سرباز یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:34 ق.ظ http://mylifedays.blogsky.com

تولدش مبارک باشه....
ایشالله خدا برای هم نگهتون داره.
متن با احساسی بود.
در ضمن، سیزده سال پیش میشه نه چهارده سال. حساب کن دوباره...
در ضمن، توجه دارین گندم دیگه هیچ جا اول نمیشه؟

طفلی گندم چقدر ذوق میکرد اول میشه در ضمن همون 14 درسته

دل نوشته (سمانه) یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:40 ق.ظ http://www.sulky.blogsky.com

تولد تولد تولدش مبارک انشالله 100 سال عمر کنه.
............
این هم یه کادو از طرف من برا پسرتون
http://www.askdin.com/gallery/images/5113/1_uryblr6t7fw9xvyi0s.jpg

دل نوشته (سمانه) یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:42 ق.ظ http://www.sulky.blogsky.com

آدرس رو کپی کن قسمت address bar براتون عکسه باز می شه
..............

http://www.askdin.com/gallery/images/5113/1_uryblr6t7fw9xvyi0s.jpg

......................

ممنون عزیزم هم بخاطر اینکه سر میزنی هم برای کادوت

touska چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:39 ب.ظ

ازخدازیباترین هاشو واسه پسرت آرزو ودعامیکنم...دعامیکنم وقتی80سالش شدوداره توصورت نوه هاش نگاه میکنه باخودش نگه"کاش ش ش ش ......."
تولدش مبارک

ممنون

سراب بیابان پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:19 ب.ظ http://SARAB-BIABAN.BLOGSKY.COM

سلام ؛
از این به بعد به جای نگاه خیس با این اسم و آدرس برایت کامنت می زارم

30ساله3ساله جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:37 ب.ظ

چرا بازم نمی ای خیلی وقته نیامدی مانیم

سروش زندگی سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:51 ق.ظ

اپ کن دختر دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد