به همین سادگی

به همین سادگی فراموش میکنی که زن هستی،جوان و زیبا...


به همین سادگی ،نمیبینی که کودکانت همبازی می خواهند ونه آشپزی ماهر...


به همین سادگی،فراموش می کنی که پسرکت مادری امروزی وشیک می خواهد با روسری قرمز...


به همین سادگی ،سنگ صبور میشوی..


به همین سادگی، خودت را فراموش می کنی...


به همین سادگی،حرفهایت را می خوری وبه شوهرت نمی گوئی...


به همین سادگی،از دنیای همسرت دور میشوی...


به همین سادگی،نمی دانی که باید تغییر کنی نه با کردارت که با افکارت...


به همین سادگی،همه چیز را می بازی،عشقت،همسرت،دخترت،وپسرت را...


به همین سادگی،یک مستند کم دیالوگ می سازی که چندین سیمرغ بر سرش سایه می اندازد...


به همین سادگی،یک تیتراژآغازین دلچسب برای فیلمت می سازی...


به همین سادگی برای (روغن لادن)(شیرپاک)(ماشین لباسشوئی سامسونگ)(انستیتو زبان ایران مهر)و(بانک انصار) تبلیغ میکنی...


وزندگی به همین سادگی است...


به همین سادگی،می توان شادو پیروز بود 

وبه همین سادگی می توان همه چیز را باخت.

سادگی را جدی بگیریم

نظرات 7 + ارسال نظر
سروش زندگی شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:48 ب.ظ

اگه سادگی های زندگی رو ببینیم و جدی بگیریم ÷یروزیم و اگه نبینیم بازنده ایم خیلی جالب و با مفهوم بود بارک اله

مرسى که خوب خوندى و برداشت درستى ازش کردى

نگاه خیس شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:03 ب.ظ

به همین سادگی..................سادگی را جدی بگیریم.
جالب بود.خوشمان آمد

خوشحالم که خوشت اومد ممنون که سرمى زنى

گندم شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:25 ب.ظ http://ATREGANDOM.BLOGSKY.COM

به نظر من سادگی اصلا چیزه خوبی نیست
من یه نوشته گذاشتم رو وبلاگم خیلی و میخواستم باهاش نشون بدم که چقدر حالم بده و تو خودم هستم.
عنوانشو گذاشتم به همین سادگی و ساده ترین چیزی که برام اتفاقا افتاده بودو نوشتم.
اینو گفتم که بگم از نظر من کلا سادگی یعنی ناخوشی

چرا خوبه یکم فکر کن

ali یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:32 ق.ظ

سادگی خوفه !!

ممنون

سرباز یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:37 ق.ظ http://mylifedays.blogsky.com

آره...به همین سادگی یعنی ممکنه کلی تغییر در جهت منفی اتفاق بیفته و ما عادت کنیم ...

چرا که نه...

دل نوشته (سمانه) یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:32 ق.ظ http://www.sulky.blogsky.com

سلام گل بارونی ای وای من دیر رسیدم وبلاگتون

من سادگی رو دوست دارم همیشه افراد ساده رو بیشتر دوست داشتم خیلی هم زندگی ساده ای دارم ولی هیچ وقت افکارم ساده نبوده یعنی قبول کردن سمانه ای با افکار ساده خیلی برام سخته ....
................................
متنتون خیلی دلنشین بود تا تهش خوندم اگر وقت بکن یه بار دیگه هم تا تهش می خونم .
...............
سادگی شیرینه. ساده زندگی کردن شیرینه ولی افکار ساده...

ولی افکار ساده هم قشنگه باور کن

touska چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:46 ب.ظ

آره زندگی خیلی ساده است !!!!!به سادگی نبودن آقاومحمود....!!!!به سادگی عادت کردن ما به نبودشون!!!!....به سادگی زدن یه تهمت وحرف سنگین ...به همون سادگی که راحت دلا شکسته میشه!!! ...به سادگی اشکایی که ریخته میشه وهیچ کس نمیبینشون...به سادگی درد کشیدن وتنهایی درد کشیدن .....
به سادگی خنده بی بهونه یه بچه.....

چقدر دلم به این سادگیها خوشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد