تولد

دیشب جاتون خالی تولد همسریم بود کلی مهمون دعوت کرده بودم تا سورپرایزش کنم .


همه هم دستشون درد نکنه اومده بودن .چون می خواستم غافلگیرش کنم از دوماه پیش داشتم برنامه ریزی میکردم که نفهمه خیلی اذیت شدم هرچی خریده بودم باید قایم میکردم توی هفت تا سوراخ که نبینه غذا درست کردنم که بدبختی بود اساسی داشتم با خواهر شوهرم سالاد اندونزی درست میکردم یهو اومد خونه حالا فکرشو بکن هر قسمت سالاد زیر یکی از کابینتها بود هر کدوم از غذاهام یا توی فر بود یا تو بالکن یا کابینت سالاد ماکارونی و میوه خونه دوستم اصلا مکافاتی بود به هم سپرده بودم چیزی بروز ندن به خواهر شوهرمم گفته بودم بعب از ظهر زودتر بیاد ببرتش بیرون اونم میخواست به روش نیاره هی سوتی میداد خلاصه شب خوبی بود و همه هم راضی بودن ظاهرا ولی من انقد بهم فشار اومد که رسما به غلط کردن افتادم وبه خودم قول دادم دیگه هیشکیو سورپرایز نکنم .نوشته روی کادوم هم این بود :

گاهی میان وسعت دستان خالیم حس میکنم تمام داروندارم نگاه توست.

همسرعزیزم؛اگه اومدی وبمو مطلبمو خوندی بدون که :

عزیزم خیلی دوست دارم و تولدت مبارک ایشالله که هزار ساله بشی.

نظرات 8 + ارسال نظر
گندم جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:56 ب.ظ http://ATREGANDOM.BLOGSKY.COM

اره خیلی خیلی خوش گذشت
دستت درد نکنه
ایشالا همیشه برای هم بمونین و خوش زندگی کنید.
بازم تولدش مبارکــــــــــــــ
شب خیلی خوبی بود عزیزم.خسته نباشی.بوس بوس

گندم جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:57 ب.ظ http://ATREGANDOM.BLOGSKY.COM

اره خیلی خیلی خوش گذشت
دستت درد نکنه
ایشالا همیشه برای هم بمونین و خوش زندگی کنید.
بازم تولدش مبارکــــــــــــــ
شب خیلی خوبی بود عزیزم.خسته نباشی.بوس بوس

ممنون که اومدی خیلی کمکم کردی عسیسم ایشالا جبران کنم برات

سرباز شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:08 ق.ظ http://mylifedays.blogsky.com

به من هم خوش گذشت...
البته اتفاقات بعدش زیاد خوب نبود...

تا چیزای این جوری نباشه حس خوشی خودشو نشون نمیده

نگاه خیس شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:18 ب.ظ

تولد سروش مبارک باشه ،ولی سرباز منظورش از اتفاق بعد از تولد چی بود؟خیلی نگران شدم

نگران نباش موضوع خاصی نبود شوخی بود

ali یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:10 ق.ظ

خیلی تبریــــــــــــــــــــــــک !!!
ایشلا 100 ساله شه و شی !!!

ممنون

touska جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:23 ب.ظ

خیلی زحمت کشیدی خیلی وقت بودکه دورهم جمع نشده بودیم.ایشاءا...سالهای سال فرصت دوس داشتن هم ولذت بردن ازتولدهمو داشته باشین ماهم ازشادیتون شاد میشیم

ممنون

دل نوشته (سمانه) شنبه 1 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:58 ق.ظ http://www.sulky.blogsky.com

سلام بانوی مهربون
از نظرات پایین پیدان که شما همسر سروش زندگی هستین
ایشالله همیشه شاد و سلامت باشین و خوشی کنید با هم و سالیان سال سورپراز کنین همدیگه رو مهربون

ممنون.ببین ایکن ندارم الان فک کن یه خنده هم گذاشتم مرسی

سروش زندگی شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:14 ب.ظ http://www.soroshezendegi.blogsky.com

گفتی می خوام صد ساله بشم ولی دیگه سوپرایزم نکنی چه فایده خدا کنه زود بمیرم عمر زیاد بدون سوپرایز عزیزا رو نمی خوام.
ممنون خیلی خیلی ممنون همیشه بهترین بودی و بهترین رفتار و واکنش مربوط به تو بود با کلمات نمی تونم عشقم و محبتم را بیان کنم و نمی توانم از تو بابت همه خوبیهات تشکر کنم ولی بدان واقعا با تمام وجود دوستت دارم و خودم را خادم شما می دانم بازم ممنون گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد