هیجان

نمی دونم تا حالا شهربازی رفتی وسوار ترن هوایی شدی یا نه ؟ یا مثلا چرخ و فلک؟خودم خیلی از چرخ وفلک میترسم همش دلم میخواد بالای بالای چرخ وفلک که میترشم یا بالاترین قسمت ترن هوایی چشممو وا کنمو شهرو زیر پام ببینم ببینم ارتفاع چی داره که بعضیا انقد دوست دارن برن بالاو یهو بیان پایین اصلا این هیجانو دوست ندارم اینکه یهو آدرنالین خونم زیاد بشه ویه جیغای بنفش بکشم که هم خودم کربشم هم بغلیم هیجانو دوست دارم خیلی ولی اونجوریشو نه مثلا دوست دارم اوناییو که دوستشون دارم سورپرایزببخشید غافلگیر کنم ولی چون همیشه خیلی زود بفکر میفتم پدر م درمیاد تاروز مورد نظرم برسه اونوقته که هیجانزده میشم خفن ببینم عکس العمل طرفم چیه واوووو خیلی باحاله یه بار امتحان کن این هیجانم واسه خودش هیجانیهها ضرر نمیکنی امتحان کن

نظرات 5 + ارسال نظر
mina شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:59 ب.ظ http://sharj666.blogfa.com

salam doste khob saytet ali bood ye narmafzar peyda kardam emrooz sharj rayegan mide hatman danload esh kon

مرسی عزیزم که اومدی سرزدی آدرسشو بده که بدجوری بی شارژم

گندم یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:38 ق.ظ

من عـــــــــــــــــــــاشق هیجانم

عین خودمى البته منهاى شهربازى

سرباز یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:27 ق.ظ http://mylifedays.blogsky.com

بترشی؟

هیجان خوبه. از هر نوعیش که باشه. هر کسی با یه نوع هیجان حال میکنه. منم از هیجانهای شهر بازی زیاد خوشم نمیاد. عوضش هیجانهای دیگه رو دوست دارم. میگن سن پیری آدم از وقتی شروع میشه که میل به هیجانش کمتر بشه...

پس من هیچوقت پیر نمى شم

sulky دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:35 ق.ظ http://www.sulky.blogsky.com

خیلی قشنگه خوشم اومد
به منم سر بزن خوشحال می شم

مرسی که اومدی حتما سرمیزنم

سروش زندگی پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:42 ب.ظ

بر عکس تو من هیجانو دوست دارم ولی از پول دادن برای شهر بازی بیزارم

منم عاشق هیجانم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد